Рекламна упаковка
- Мінімальний тираж100 шт
- Розміри 90x50 мм, 85x55 мм, 50x50
- Матеріалпапiр дизайнерський, каширований картон
- Інші послугиглянцева ламінація, матова ламінація, скруглення кутів, порізка в розмір
Рекламна упаковка — це засіб зберігання товару, а також і важливий елемент комунікації з клієнтом. Вона створює перше враження про ваш продукт і підкреслює його цінність.
Яку роль відіграє рекламне пакування
- Просування бренду - Індивідуальний дизайн з логотипом і слоганом допомагає підвищити впізнаваність бренду та привернути увагу клієнтів.
- Підвищення продажів - Яскрава та стильна упаковка стимулює зацікавленість покупців, що позитивно впливає на продажі.
- Функціональність - Якісна упаковка захищає товар і може бути адаптована під різні формати продукції: від косметики до продуктів харчування.
- Екологічність - Виготовляємо рекламну упаковку з картону та інших матеріалів, що підлягають вторинній переробці, що підкреслює вашу турботу про довкілля.
Рекламна упаковка — це свого роду вітрина вашого бренду, яка виконує кілька важливих задач
- Привернення уваги — яскравий дизайн з унікальними елементами стимулює інтерес клієнтів і робить ваш продукт помітним на полицях.
- Емоційний зв’язок — правильна упаковка формує позитивні емоції та асоціації з брендом, що підвищує лояльність покупців.
- Акцент на унікальності — індивідуальний дизайн допомагає підкреслити особливості вашого продукту та виділити його серед конкурентів.
Найефективніший спосіб реклами на упаковці — це друк логотипу. Він робить ваш бренд упізнаваним і додає професійності вашій продукції. Наша друкарня “ТВОРИ” забезпечить вам не просто упаковку, а ефективний інструмент для просування, який працюватиме на ваш бізнес.
Як правильно підготувати розміри для вашого виробу
- розмір виробу необхідно узгодити з фахівцем друкарні, так як обраний формат майбутнього видання може не відповідати технологічним параметрам друкарського та постдрукарського обладнання
- для всіх типів робіт повинні бути підготовлені припуски по 2 мм. Розташування значущих елементів від обрізного формату повинне становити не менше 5 мм
- «TrimBox», при наявності інформації про себе у файлах, повинен відповідати формату обрізування й описувати його
- Для виробів на пружині (блокноти і каталоги) передбачити припуск на підрізання для обкладинки мінімум 3 мм
Товщина ліній
- не допускається використання ліній товщиною менше 0,5 pt (0,17 мм). Не рекомендуємо використовувати тонкі лінії в растрі або багатоколірних зображеннях.
- для вибіркового лакування не допускається використання лінії товщиною менше 0,9 pt (0,3 мм),
- при використанні тонких ліній необхідно враховувати мінімальну товщину, що може бути відтворена під час друку, в залежності від щільності растру: до 24% – 0,45 pt (0,15 мм); від 25 до 49% – 0,3 pt (0,1 мм); від 50 до 100% – 0,2 pt (0,07 мм).
(якщо ви не дотримаєтесь параметрів, є велика ймовірність втратити тонколінійні елементи під час їх відтворення)
Залежно від кольору тексту мінімальний розмір шрифту повинен бути таким:
- для рубаних гарнітур – 6 pt (CMYK), 4 pt (монохромний колір)
- для засічених гарнітур – 7 pt (CMYK), 5 pt (монохромний колір)
- виворотка для рубаних гарнітур – 7 pt (CMYK), 5 pt (монохромний колір)
- виворотка для засічених гарнітур – 8 pt (CMYK), 6 pt (монохромний колір)
Чому важливо дотримуватись вимог по шрифтах
Відстежити наявність елементів, які не відповідають параметрам, які ми вказали вище, не завжди можливо, особливо на стадії додрукарської підготовки макетів. Нерідко ця помилка проявляється лише під час друку тиражу. Виправлення подібних «ляпів» на пізніх етапах вимагатиме додаткових витрат за повторне виведення форм і налаштування обладнання, а також може стати причиною зміни термінів здачі готової продукції.
Якщо ви розробляєте дизайн самостійно
Для розробки якісного макету виробу необхідно дотримуватися усіх правил додрукарської підготовки та створювати модель примірника відповідно до жорстких технічних вимог конкретних технологій друку. Ви можете звернутись до команди наших професійних дизайнерів, вони допоможуть вам створити якісний макет. Якщо ви розробляєте його самостійно, то враховуйте усі вимоги, які знайдете за посиланням
